Chestii scrise in lipsa de ocupatie

Wednesday, October 12, 2005

Argumentare

Într-o zi am întrebat-o pe mama de ce bate inima mai repede uneori.

Mama: Pentru că se produce trahicardie.
Eu: Ce înseamnă „trahicardie”?
Mama: Că bate inima mai repede.
Adică bate inima mai repede, pentru că bate inima mai repede.

Am înţeles că aşa ar face şi profesorul de informatică, dar nu pare. Chiar mi se pare foarte OK.

Nu mă enervează toate lucrurile, sunt şi lucruri care îmi plac.
Îmi place prietenul meu, îmi plac dulciurile, îmi place fizica, îmi plac computerele, îmi place la liceu (până acum), îmi plac matematica, informatica, chimia, astronomia, îmi place să fac poze (deşi nu îmi ies), îmi plac desenele colegei mele de bancă, îmi place Discovery Science, îmi place Linux-ul, îmi plac proful de muzică, proful de informatică, proful de desen, profa de mate, profa de fizică (diriga), fosta profă de fizică, fosta profă de mate (fosta dirigă), profa cu care fac pregătire la matematică, fizică şi chimie, îmi plac animalele, plantele, natura în general, îmi place tennis-ul, îmi plac fotografiile lui Tudor Pantelimonescu.

Îmi mai plac şi altele, dar nu îmi vin acum în minte.

10.XII.2005
Am de făcut câteva corectări... Nu-mi mai place la liceu, nu-mi mai place chimia (ce o iubesc pe doamna profesoară!), nu-mi mai place profesorul de informatică.
De fapt, tot ce-mi mai place cu adevărat în liceul ăsta „de elită” sunt domnul Haralamb, doamna dirigintă şi câţiva colegi.