Chestii scrise in lipsa de ocupatie

Saturday, April 30, 2005

România, trezeşte-te!

Pe zi ce trece sunt din ce în ce mai dezamăgită de oameni, mi-e tot mai frică de oameni! Mă uit pe Forum-ul CHiP şi văd cum era acum doi ani şi cum e acum... Ce diferentă mare este între urările de Crăciun de anul trecut şi cele de anul ăsta. Dacă anul 2004 a fost încheiat tradiţional, cu simplul "Happy new year!", in 2003 lumea avea mai mult timp şi mai mult umor de calitate. Puţini s-au schimbat în bine, dar înainte era groaznic să citeşti mesajele lor, acum nu te mai apucă transpiraţia când citeşti ce scriu, dar nu e destul de bine. Unii au rămas la fel, dintre valorile forum-ului, dar sunt prea puţini... Majoritatea au devenit mai reci, cu mai puţin timp, cu mai puţin umor, cu mai puţin chef de viaţă... Prea mulţi dintre forumiştii pe care îi apreciez, de ceva vreme, postează rar sau chiar deloc. E trist să vezi că majoritatea bancurilor au aceeaşi temă, iar subiecte interesante sunt deschise rar. E trist să vezi că sunt tot mai puţini oameni de valoare şi tot mai mulţi trolli... Probabil dacă nu îi cunoşteam de mult timp, acum acest forum mi s-ar fi părut o pierdere de vreme. Totuşi, încerc să-mi impun că e la fel ca înainte; acolo am învăţat să nu fac afirmaţii fără argumente, multe despre computere and stuff, dar mi-e dor de ei! de cum erau înainte!

Cu toate acestea, forum-ul XF.ro este super. Deşi cerinţele sunt clare, pe placul meu, prefer să citesc numai. Felicitări lui Rabbit pentru acest site!

Pe IRC, pe două canale intru de mult timp şi am pretenţii la ele, dar se pare că peste tot sunt tot mai mulţi idioţi. Tot timpul am trăit cu impresia că numai până pe la 17 ani nu eşti cu picioarele pe pământ, dar văd că mă înşel... Dacă înainte toate discuţiile mele cu oamenii mai în vârstă erau interesante, acum îmi dau impresia că vorbesc cu nişte copii obsedaţi de chat pe canale gen #bucureşti. Un exemplu concret este discuţia cu un tip. A pus o întrebare pe canal, iar eu m-am oferit să-l ajut. După ce am rezolvat problema, am vorbit cu el, pe privat. Mi-a trântit întrebarea "un asl s poate????". Am rămas cu gura căscată şi mă uitam la monitor, nu mai citisem întrebarea asta, la mine in discuţii, de cel puţin doi ani. Când să mă trezesc, mi-a spus "eu 37 m is". Am încercat să fiu politicoasă şi să-i spun că am... 15 ani, îmi era greaţă să tastez "15 f Piatra-Neamţ". 37 de ani? Nope! Nu se poate!

[14:58:44] Nenea: pai intra pe 82.208.140.23 si o sa mai afli cite ceva despre mine
[14:59:36] DarkIna: OK
[15:00:08] Nenea: unele pg nu merg ca nu am instalalt flash ...
[15:00:09] Nenea: :((((
[15:00:20] DarkIna: Flash!? Bleah!
[15:00:25] DarkIna: I hate it
[15:00:26] Nenea: de asta vreau DVD-ul cu BSD
[15:00:32] DarkIna: Arata a site de hacker :)
[15:00:44] Nenea: nu sint haker
[15:00:46] Nenea: :)
[15:02:14] Nenea: daca as face asa ceva .. as avea adera falsa :)
[15:02:17] DarkIna: La program TV mai bine pui port.ro :)
[15:02:31] DarkIna: Ce ai avea falsa?
[15:02:48] Nenea: IP-ul
[15:02:56] Nenea: ca in BSD se poate
[15:03:07] DarkIna: a...
[15:03:12] Nenea: instalezi un s4erver proxy si gata
[15:03:16] Nenea: :)
[15:03:45] Nenea: lasa-ma ca daca as vrea sa hacheresc .. :))
[15:05:09] Nenea: am fost data afara de la firma dima din SUA ptr hacher .. noroc ca am schombat parola de root .. si asa am iesit cu cartea de munca curata .. ce sa hacher la voi .. ?? sa fim seriosi ...
[15:05:48] Nenea: niste filme .. muzica ..
[15:05:51] Nenea: :))))))
[15:06:08] Nenea: intra intr-un pc ... server serios ..
[15:06:15] Nenea: si atunci mai vrb

După care încerc să schiţez un zâmbet fals, ce altceva puteam să spun? Despre ce vorbeşte? Nu am înţeles...

[15:16:07] Nenea: vrei sa vezi ce face UNIX ?
[15:16:08] Nenea: :))))
[15:16:15] Nenea: este TAREEEE
[15:16:19] DarkIna: Stiu :)
[15:16:22] DarkIna: Ce sa vad?
[15:16:34] Nenea: intra pe .. http://www.atstake.com/products/lc/images/lc5_screen_lrg.gif
[15:17:07] Nenea: scaneaza pc-urile din orice retea si afiseaza user/password .. :))))
[15:17:10] Nenea: :))
[15:17:12] Nenea: :))
[15:17:14] Nenea: :)))
[15:17:16] Nenea: :))
[15:17:18] Nenea: :)))
[15:17:22] Nenea: TAREEE
[15:17:24] Nenea: TAREEE
[15:17:24] Nenea: TAREEE
[15:17:25] Nenea: TAREEE
[15:17:39] DarkIna: Not really
[15:17:59] Nenea: http://www.atstake.com/products/lc/images/lc5_screen_lrg.gif
[15:18:15] Nenea: :)))

Clar! Face mişto de mine! Nu are mai mult de 15 ani!

[15:18:39] DarkIna: Daca tot am dat-o in "asl", o poza cu tine ai?
[15:19:16] Nenea: si daca am .. ce rez ... ca dif de vrst este cam mare ... nu crez?
[15:19:22] Nenea: crezi ?
[15:19:33] DarkIna: Sunt doar curioasa cum arati
[15:19:44] DarkIna: Si nu, nu cred :P
[15:19:58] Nenea: multi zic ca .. m-am "pastrat "
[15:20:06] Nenea: :))
[15:20:06] Nenea: :))
[15:20:06] Nenea: ::))
[15:20:47] DarkIna: :)
[15:21:17] DarkIna: Deci ai? :D
[15:21:28] Nenea: pai . ai .. o adresa de mail ? eventual yahoo ca s-ti trimit o poza ?
[15:21:45] DarkIna: thedarkestangel@gmail.com
[15:22:05] Nenea: gmail ...
[15:22:08] Nenea: offffff
[15:22:12] DarkIna: Ce?
[15:22:27] Nenea: dar .. tu imi trimiti ?
[15:22:32] DarkIna: Dap
[15:22:39] Nenea: :)))
[15:22:41] Nenea: clar
[15:22:45] DarkIna: Ce?
[15:22:47] Nenea: asa ca .. renuntam ...
[15:23:00] DarkIna: La ce?
[15:23:01] Nenea: pai daca tu nu trimiti .. ce rost are ?
[15:23:11] DarkIna: Dap = DA!
[15:23:25] Nenea: lasa asta ca nu-s copil
[15:23:35] Nenea: uite trimite tu prima
[15:23:37] DarkIna: Ce anume?
[15:23:39] DarkIna: Bine.
[15:23:42] DarkIna: Pe ce adresa
[15:24:14] Nenea: si in functie de cum trimiti .. poza sus .. poza jos .. poza .. tot .. asa iti trimit si eu
[15:24:16] Nenea: k ?
[15:24:41] Nenea: cenzurat@yahoo.co.uk
[15:25:13] Nenea: sau daca vrei .. intram pe yahoo si dam drumul la cam web

E bine şi aşa, deşi nu pot trimite poză cu altcineva.
După 5 minute în care s-a chinuit să dea click pe accept şi pe webcam, să-l văd şi eu... Are mai mult de 35 de ani! Doaaaamneeee, nu se poate! Vorbea serios!

iamthedarkestangel: Da "contact - contact options - view webcam
Nenea: uauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu]]
iamthedarkestangel: Ce!?
Nenea: ce vrei sa-ti spun ...
iamthedarkestangel: Nu stiu
Nenea: sint barbat .. deci .. tac ..
iamthedarkestangel: What?
Nenea: esti frumoasa
iamthedarkestangel: Merci
Nenea: k ?
Nenea: uite da-mi adresa de mail sa-ti trim vreo 2 -3 foto cu miine
iamthedarkestangel: thedarkestangel@gmail.com
Nenea: nu trb sa te rosesti .. findaca alte femei ar vrea sa arate ca tine
iamthedarkestangel: Nu ma inrosesc
Nenea: ESTI FRUMOASA
iamthedarkestangel: Merci
Nenea: nu te rosesti ? )
iamthedarkestangel: Nu, se reflecta culoarea hanoracului
Nenea: nu este adrvr .... ci in obraji si ochi
Nenea: sint trecut prin viata
iamthedarkestangel: De ce razi?
Nenea: MA BUCUR
Nenea: AM MAI VAZ SI EU O FEM FRUMOASA
iamthedarkestangel: Danke...
Nenea: nu treb sa mult .. mie sau altuia .. ci parintilor sau .. naturii
Nenea: esti frumoasa
Nenea: su asta estew
Nenea: este
iamthedarkestangel: Dar eu as prefera iq-ul
Nenea: viata .. ofera .. compensatie . ...
Nenea: femeia cu barbatul
Nenea: nu crezi ?
Nenea: ce nu are unul are celalalt

Încep să mă enervez! Adică spunea vrăjeli când spunea că-s frumoasă? Nu de alta, dar nu cred ca are IQ mai mare decât media mea generală din V-VIII, trebuie să compensez.

Nenea: vreu sa-mi8 spui ceva
Nenea: se poate ?
iamthedarkestangel: Probabil, depinde.
Nenea: eu am ... 36 ani ... ami place de tine .. cum ai vedea o relatie .. SERIOASA .. inntre noi

Încerc să mă abţin din râs, nu prea îmi iese...

Nenea: UITER DESPRE MINE
Nenea: stiu ca pe voi .. va intereseaza
Nenea: si estre n9rmal
Nenea: scz
iamthedarkestangel: Ce anume?
Nenea: :_)
Nenea: sint ing ... ma "duce "capl...

Nu prea se vede....

Nenea: am o vila cu 9 camere in centrum
Nenea: centrul Iasu-lui
Nenea: la fundatiel
Nenea: si 3 mas
Nenea: am si defecte ca orice oim
Nenea: :L((

Gata! Am mutat camera să nu vadă că sunt pe jos de râs.

iamthedarkestangel: am prieten
iamthedarkestangel: de mult
Nenea: k
Nenea: atunci ramine ... ca amici

Nope, nu rămane... ca amici, nu rămâne nici într-un fel.

Nenea: ai vrea sa te dezbraci > ?
iamthedarkestangel: Nu
Nenea: as vrea sa-ti doresc ... sa-ti vad .. macr piueptul
Nenea: te rog
iamthedarkestangel: Nu!
Nenea: k ... atunci ... ramii al;a priten
Nenea: pa
Nenea: op seara buna in continuare
iamthedarkestangel: te-ai suparat?
Nenea: nu .. neaparat .. dar poate eu iti ofer un viitoir mai bunm
Nenea: eu .. iti ofer viit stabil sigur .. casa .. masa .. siguranta etc
Nenea: si nu crzi ca trb sa ma incitzi ... putin
Nenea: ?
Nenea: as dori sa
Nenea: te vad
Nenea: te rog
Nenea: TE ROG
iamthedarkestangel: Nu cred, nu am nevoie

Sure, pedofil... Cum naiba îi găsesc de mereu?

Din fericire există şi oameni normali! Sunt barbaţi cam de vârsta lui care m-au făcut să fiu interesată până şi de istorie! Nu o dată m-au făcut curioasă să ma uit la posturi educative şi să mai las MTV-ul... Ce rău îmi pare că sunt prea puţini....