Chestii scrise in lipsa de ocupatie

Thursday, May 11, 2006

Lipsa de ocupaţie

Am observat că multă lume caută pe google „lipsa de ocupatie”. Primul link e către rozul meu blog, deci mă înteresează. Trece o lună, trec două, tot mai multă lume caută „lipsa de ocupatie”... de ce? Şi am ajuns la o concluzie, probabil nu cea la care trebuia să ajung. Coooooncluziaaaaaa esteeeeeeee: ...lumea se plictiseşte şi vrea să afle ce poate face în lipsă de ocupaţie.

Deeeeci: Ce puteţi face în lipsă de ocupaţie, sfaturi de la blogăreasa Cătălina.

1. Dacă vă plictisiţi foarte tare şi vreţi să vă plictisiţi şi mai tare, puteţi citi acest blog, scris şi el din lipsă de ocupaţie.

1. Pe vremuri, când aveam răbdare să citesc multe forumuri, dacă eram plictisită şi fără chef de muncă, intram pe coolgirl.ro, citeam două-trei topicuri de pe forum, începeam să râd, deveneam bine-dispusă. Când sunt bine-dispusă am spor la treabă.

1. Cine nu a auzit de www.cnpetrurares.ro să audă acum. Este, din păcate, site-ul liceului în care învăţ. Ştiu că nu este frumos din partea mea să-i fac reclamă proastă, mai ales la cât de mult muncesc la el, dar să nu intraţi între 00:00 şi 05:00 că este o versiune de noapte (da, ştiu că nu aţi mai auzit de aşa ceva) foarte nasoală (până şi eu, care sunt destul de obişnuită cu site-ul, am tendinţa de a apăsa ALT+F4 când o văd). Varianta de zi are în dreptea o imagine care se ţine după voi dacă faceţi scroll şi se schimbă la fiecare trei pagini pe care le accesaţi. Este o reclamă la nişte articole. Dacă rămâneţi pe www.cnpetrurares.ro fără nimic după el şi daţi refresh, imaginea se schimbă imediat. Sunt multe poze. Puteţi să daţi refresh toată ziua, că tot nu cred că le vedeţi pe toate. Se schimbă absolut aleatoriu, deci puteţi să faceţi febră musculară la degetul arătător fără nici o problemă. Versiunea de noapte are şi mai multe poze, alte poze, distracţie plăcută! Aaaa, şi încă ceva! În josul paginii se poate vedea un text de copyright. Nu ştiu de ce, dar am impresia că nimeni nu-ş imaginează că e link. Click pe textul ăla şi ajungeţi pe... o pagină! Acum daţi refresh.

1. Instalaţi un Windows 95-98 (poate şi altul dar nu ştiu eu) şi daţi defragment la tot hdd-ul de 200GB, cu modul grafic activat. Pătrăţelele sunt foarte relaxante.

1. Aveţi fraţi sau surori? Dacă nu, nu e nici o problemă, vă împrumut eu unul. Aveţi un singur calculator? Super! Fratele vine şi vă roagă să-l lăsaţi la computer. Chiar dacă vreţi să-l lăsaţi, nu recunoaşteţi! Ieşiţi din cameră şi căutaţi motiv de ceartă. Luaţi bătaie de la frate şi acum lăudaţi-vă pe net cu noile tehnici de lovire a fratelui pe la spate prin lateral dreapta-sus cu fandare pe stânga-sus a piciorului din dreapta-jos. Acum aveţi subiect de discuţie pentru vreo cinci ore. Nu aveţi computer? Naşpa!

1. Aţi putea încerca să instalaţi şi după ce reuşiţi să veniţi şi la mine să instalaţi pe şi pe... hmmm... nu ştiu de ce acum nu merge info.inutza.com, dar aflu. Eu, încă!, nu am reuşit să instalez galeria aia, dar voi reuşi (cu ajutorul vostru sau nu)!

1. Făceţi-vă un blog în care să scrieţi ce nu vă place şi e făcut de persoane din lista voastră de la Yahoo Messenger. Puneţi-vă status cu blogul şi în câteva minute e plin ecranul cu ferestre în care scrie „dc nuti place?????? :(((”. Acum aveţi ce discuta.

M-am plictisit de scris, -va urma-

P.S.: Cum naiba să te plictiseşti când ai Internet?